7 stycznia 2018

Sieradzcy - znów

Rok 2017 za mną, a 2018 rozpoczął się od wiadomości wysłanej przez jednego z Czytelników tego właśnie bloga. Rok temu o podobnej porze pisałam, że nawiązałam kontakt z członkiem rodziny Sieradzkich (tutaj), jak się później okazało - z którym to mamy wspólnego prapradziadka Fabiana, a wczoraj otrzymałam maila od potomka innego syna Fabiana, Józefa Sieradzkiego. Do tej pory nie wiedziałam, że takowy żył, ponieważ był on dzieckiem z pierwszego małżeństwa Fabiana - z Katarzyną z Gromków, która zmarła w Dębsku w 1865 roku. Na razie wiem, że ów Józef żył w latach 1860-1920. Więcej dowiem się, kiedy skontaktuję się telefonicznie z p. Stanisławem. Oczywiście już nie mogę się doczekać :-) 


Osoby na tym zdjęciu są nadal dla mnie zagadką. Niestety, Bogdan nie wiedział, kim jest ten mężczyzna. Może pomoże mi rozwikłać to nowoznaleziony członek rodziny?
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.